ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКAСИ ОЛИЙ ТAЪЛИМ МAССAСAЛAРИНИ РAҚОБОТ ҚAБОРЛИГИНИ ОСҲИРИСҲДA МAРКЕТИНГ ВОСИТAЛAРИНИ ҚЎЛЛAНИСҲ

Mualliflar

  • Динара Тураева Тошкент Давлат Иқтисодиёт университети ва Урал Давлат Иқтисодиёт университети “Халқаро қўшма таълим дастурлари” факультети декан муовини Тошкент ш., Ўзбекистон Республикаси

DOI:

https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a23

Kalit so‘zlar:

маркетинг, олий таълим, университет, маркетинг воситалари, самарадорлик, ривожланиш

Abstrak

Ўзбекистон Республикасида кейинги йилларда олий ва ўрта махсус таълим тизимини модернизация қилиш, илм-фанни ривожлантириш, таълимнинг замонавий шакл ва технологияларини жорий этиш борасида кенг кўламли ишлар амалга оширилмоқда. Иқтисодиётнинг реал сектори ва ижтимоий соҳа эҳтиёжларидан келиб чиқиб, ўтган даврда мамлакатимиз ҳудудларида янги олий ўқув юртлари, жумладан, йетакчи хорижий олий таълим муассасалари филиаллари шакллантирилди, таълимнинг замонавий босқичлари жорий етилди; ва таълимнинг оммабоп йўналишлари бўйича тренинглар ташкил этилди. Мақолада республика миқёсида олий таълим муассасаларининг ҳолати ва ривожланиш тенденцияларини аниқлаш мақсадида ўн йиллик давр мобайнида олий таълим бозоридаги ўзгаришларни таҳлил қилувчи тадқиқот натижалари келтирилган.

Bibliografik manbalar

Abimbola, T. (2010). Brand strategy as a paradigm for marketing competitiveness. Journal of Brand Management, 18(3), 177-179.

Grubor, A., Salai, S., & Lekovic, B. (2009). Service quality as a factor of marketing competitiveness. Romania: Association of Economic Universities, 273-281.

Kotler, P. (2017). Marketing for competitiveness. Bentang Pustaka.

Alonso‐Almeida, M. D. M., Rodríguez‐Antón, J. M., Bagur‐Femenías, L., & Perramon, J. (2020). Sustainable development and circular economy: The role of institutional promotion on circular consumption and market competitiveness from a multistakeholder engagement approach. Business Strategy and the Environment, 29(6), 2803-2814.

Шурчкова, Ю. В. (2015). Основные аспекты формирования стратегии маркетинговых коммуникаций в Интернет-среде. Вестник евразийской науки, 7(5 (30)), 110.

Вандрикова, О. В. (2017). Маркетинг образовательных услуг в системе высшего образования. Вестник академии знаний, (4 (23)), 65-70.

Осовцев, В., & Сердюк, Р. (2014). Тенденции в системе высшего образования России и прогнозирование их последствий с позиций маркетинга. РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция, (1), 77-80.

Масюк, Н. Н., & Петрищев, П. В. (2012). Бенчмаркинг как инновационный способ повышения конкурентоспособности университета на международном рынке образовательных услуг. Современные проблемы науки и образования, (6), 447-447.

Малушко, Е. Ю., & Лизунков, В. Г. (2020). Система электронного образования как инструмент повышения конкурентоспособности специалиста в условиях цифровой экономики. Вестник Мининского университета, 8(2 (31)), 3.

Икрамов, М. А., Гулямов, С. С., & Шермухамедов, А. Т. (2011). Задачи высшей школы в формировании международных отношений в Узбекистане. Экономическое возрождение России, (1), 161-166.

Нуримбетов, Р. И. Особенности применения цифрового маркетинга в условиях бизнеса / Управление в XXI веке - проблемы и перспективы: Материалы Международной научно-практической конференции - 2021. – c. 440-444

Мирсодиков А., Черданцев В. П. Роль маркетинговой стратегии в повышении конкурентоспособности образовательных услуг // Информационные системы и коммуникативные технологии в современном образовательном процессе. – 2020. – с. 50-56.

Открытые данные Агентства статистики при Президенте Республики Узбекистан [Электронный ресурс] – URL: https://stat.uz/ru/

Шепели Ю.М., Маркетинговые технологии повышения конкурентоспособности образовательных учреждений. // Теория и практика сервиса: экономика, социальная сфера, технологии – 2012 – с. 54-60

Nashr qilingan

2023-08-28

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Тураева, Д. (2023). ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКAСИ ОЛИЙ ТAЪЛИМ МAССAСAЛAРИНИ РAҚОБОТ ҚAБОРЛИГИНИ ОСҲИРИСҲДA МAРКЕТИНГ ВОСИТAЛAРИНИ ҚЎЛЛAНИСҲ. Economics and Innovative Technologies, 11(4), 216–222. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a23

Nashr

Bo'lim

Иқтисодий таълим ва инновацион тадқиқотлар