ИССЛЕДОВАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОЙ ЦЕННОСТИ РЕСТОРАННЫХ УСЛУГ В УСЛОВИЯХ ИЗМЕНЕНИЯ ПОВЕДЕНИЙ ПОТРЕБЛЕНИЯ

Авторы

DOI:

https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a42

Ключевые слова:

сфера ресторанных услуг, индекс удовлетворенности клиентов, поведения потребителей; потребительские предпочтения, лояльность клиентов; потребительская ценность

Аннотация

В данной статье приведены сравнительный анализ изменения потребительского поведения в сфере ресторанных услуг. В условиях изменения поведение потребления сформированы группа факторов, определяющих потребительскую ценность клиентов в сфере ресторанных услуг.

Библиографические ссылки

N. Johns, R. Pine. Consumer behaviour in the food service Industry: a review// Hospitality Management 21 (2002) 119–134.

Thao Hoang & Javed Suler. Customer behaviour in restaurants before and during COVID-19: A study in Vietnam. Research in Hospitality Management 2021, 11(3): 205–214.

Мишина, Е. А. Характеристика потребителей и их поведения как элемент имиджа и деловой репутации в сфере ресторанного бизнеса / Е. А. Мишина. — Текст: непосредственный // Молодой ученый. - 2021.- № 48 (390). - С. 142-144.

Рахимов, А. (2022). Аҳолига яшаш жой ва умумий овқатланиш хизматлари ривожида ички ва ёндош тармоқларнинг таъсирини баҳолаш (Қашқадарё вилояти мисолида). IQTISODIYOT VA TAʼLIM, 23(4), 397–402. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/613.

М.Б.Каланова. Умумий овқатланиш корхоналарида кўрсатиладиган хизматлар сифатини баҳолаш йўллари. “Сервис” илмий-амалий журнал. Махсус сони, I-қисм Самарқанд, 2021 йил декабр, 41-45 бетлар.

К.М.Ибодов. Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини ошириш механизмларини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.05: 08.00.11/Ибодов Камолиддин Маматқулович. -08.00.05:08.00.11. С.: Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, 2022. – 52 б.

Артемова, Е.Н. Основы гостеприимства и туризма : учеб. пособие / Е.И. Козлова; Е.Н. Артемова .— Орел : ОрелГТУ, 2005 .— 105 с. — 103 с.

The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana/European Journal of Business and Management/Vol.8, No.11, 2016.

K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. Darslik. Toshkent:, - “IQTISOD-MOLIYA” nashriyoti, 2022 y.-434 b.

Ibodov, K. M. Restoran xizmatlari sohasida mijozlarning qoniqqanlik darajasini baholash // “Biznes-Эксперт” 10, 2019 (153-154), 86-91.

Ibodov, K. M. The State and Development Trends of the Restaurant Services Sector: Case-Study of Samarkand Region. Journal of Marketing and Emerging Economics, 2(5), 42–48. https://www.openaccessjournals.eu/index.php/jmee/article/view/1355.

Ибодов, К. (2022). Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини баҳолаш услубиятини кенгайтирилган маркетинг комплекси (7P’S) ва мижозларнинг қониққанлик индекси (CSI) асосида такомиллаштириш. IQTISODIYOT VA TAʼLIM, 23(1), 173–180. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/369

Загрузки

Опубликован

2023-08-28

Как цитировать

Ибодов, К. (2023). ИССЛЕДОВАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОЙ ЦЕННОСТИ РЕСТОРАННЫХ УСЛУГ В УСЛОВИЯХ ИЗМЕНЕНИЯ ПОВЕДЕНИЙ ПОТРЕБЛЕНИЯ. Economics and Innovative Technologies, 11(4), 407–414. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a42

Выпуск

Раздел

Туризм ва хизмат кўрсатиш