ИҚТИСОДИЁТНИ РАҚАМЛАШТИРИШ ШАРОИТИДА МАРКЕТИНГНИНГ РИВОЖЛАНИШИ

Mualliflar

  • Георгий Багиев Россия Федерациясида хизмат кўрсатган фан арбоби, иқтисод фанлари доктори, Санкт-Петербург давлат иқтисодиёт университетининг “Менежмент ва инновациялар” кафедраси профессори.
  • Мурат Икрамов Иқтисодиёт фанлари доктори, Тошкент давлат иқтисодиёт университети «Маркетинг» кафедраси профессори. Тошкент, Ўзбекистон.

DOI:

https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss3/i30

Kalit so‘zlar:

маркетинг, тақсимланган дафтар, блокчейн, ўзгармас токен, буюмлар Интернети, овоз бериш тизимлари, марказлашмаган ҳисоблаш тизимлари, криптография

Abstrak

Мақолада маркетингнинг рақамлаштириш муҳитидаги методологияси ва назариясини такомиллашувининг хусусиятлари кўриб чиқилган. Катта маълумотлар билан тақсимлаш реестри технологиясини қўллаш асосида интеллектуал муҳитини шакллантиришга бўлган асосий ёндашувлар кўрсатилган. Маркетинг ресурсларидан фойдаланишнинг янги босқичига чиқарувчи рақамлаштиришнинг асосий элементлардан бўлмиш блокчейни қўллаш асосланган.

Author Biographies

Георгий Багиев, Россия Федерациясида хизмат кўрсатган фан арбоби, иқтисод фанлари доктори, Санкт-Петербург давлат иқтисодиёт университетининг “Менежмент ва инновациялар” кафедраси профессори.

 

 

Мурат Икрамов, Иқтисодиёт фанлари доктори, Тошкент давлат иқтисодиёт университети «Маркетинг» кафедраси профессори. Тошкент, Ўзбекистон.

 

 

Bibliografik manbalar

Котлер Ф. Маркетинг 4.0: разворот от традиционного к цифровому: технологии продвижения в интернете. Пер.с англ.-М.: ЭКСМО, 2020.-224 с.

Указ Президента Республики Узбекистан “О стратегии развития Нового Узбекистана на 2022-2026 годы”, от 28.01.2022 г., № УП-60.

Багиев Г.Л. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаркетинг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: монография/ Г.Л.Багиев, А.А.Длигач, Ю.Н.Соловьева; под науч.ред.засл.деят.науки РФ, д.э.н., проф. Г.Л.Багиева.-СПб.: Астерион, 2016.-400 с.

Багиев Г.Л. К вопросу разработки и функционирования комплексных систем децентрализованного управления на основе блокчейн-технологии с интеграцией данных среды “Интернета вещей”/ Общество. Среда. Развитие.-СПб.: Астерион, №3 (56), 2020, ISSN: 1997-5996/ URL https://cyberleninka.ru/article/n/k-voprosu-razrabotki-i-funktsionirovaniya-sistem

Ikramov M.A., Eshmatov S.A., Samadov A.N., Imomova G, Boboerova M., Kurolov M.. Management Marketing Strategy for Formation of Local Brand of milk and Dairy Products in the Digital Economy. “Geinter”, Gestvdo Inovacvaoe Tecnologias, www. Rivistageintec.net ISSN: 2237-0722. / p-s 443-466, 2021.

Икрамов М.А. Значение искусcтвенного интеллекта в цифровизации общества. B cб/ IV международной научно-практической конференции “Управление инновационными и инвестиционными процессами и изменениями в условиях цифровой экономики”, Санкт- Петербург, СПб. ГЭУ, 28-29 октября 2021 г.

Максимцев И.А., Багиев Г.Л., Газизуллин Н.Ф. Маркетинговое маневрирование в системе регулирования и эффективного развития Евразийского Союза. /Проблемы современной экономики, №3 (59), 2016.

Мартин Фаулер, Прамодкумар Дж. Садаладж. NoSQL: новая методология разработки нереляционных баз данных. NoSQLDistilled. - M.: «Вильямс», 2013.-192с.-ISBN 978-5-8459-1829-1.

Meyliyeva D. DEVELOP A MARKETING STRATEGY TO SUPPLY THE DOMESTIC MARKET WITH BABY FOOD //Матеріали конференцій МЦНД. – 2021.

M. Perrin, “Distributed Systems: Concurrency and Consistence”, 1st Edition, ISTE Press-Elsevier, March 2017.

P.Raj, G.Deka, “Blockchain Technology: Platforms, Tools and Use Cases”. Volume 111, 1st Edition/ Acalemic Press, 2018.

C.Dwork, M.Naor, “Pricing via processing or combatting junk mail.”[In 12th Annual International Cryptology Conference, p-s 139-147, 1992]. URL https://www.wisdom.weizmann.ac.il/naor/PAPERS/pvp.pdf

R. Merkle, “A Certified Digital Signature”. [Communications of the ACM, p-s 1-61, 1979]. URL https://www.merkle.com/papers/Certified1979.pdf

Nashr qilingan

2023-06-26

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Багиев, Г., & Икрамов, . М. (2023). ИҚТИСОДИЁТНИ РАҚАМЛАШТИРИШ ШАРОИТИДА МАРКЕТИНГНИНГ РИВОЖЛАНИШИ. Economics and Innovative Technologies, 11(3), 287–292. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss3/i30

Nashr

Bo'lim

Маркетинг. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик