ПРИОРИТЕТНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РЕФОРМИРОВАНИЯ СИСТЕМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В УЗБЕКИСТАНЕ
DOI:
https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss2/i21Ключевые слова:
система высшего образования, высшие учебные заведения, количество студентов, качество образования, рынок труда, подготовка кадровАннотация
В статье освещены такие вопросы, как реформа системы высшего образования и состояние рынка услуг высшего образования в Узбекистане, мнения зарубежных и республиканских ученых о понятиях качества высшего образования, тенденции развития системы высшего образования в нашей стране и ее региональные особенности, обеспечение соответствия между системой высшего образования и рынком труда.
В статье также описана модернизация высшего образования и то, на что необходимо обратить внимание в данном процессе, а также приоритетные направления развития системы высшего образования.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сонли “Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияси туғрисидаги Фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги ПФ-60-сонли “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги Фармони.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20 апрелдаги ПҚ-2909-сонли “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 27 июлдаги ПҚ-3151-сонли “Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Қарори.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 5 июндаги ПҚ-3775-сонли “Олий таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш ва уларнинг мамлакатда амалга оширилаётган кенг қамровли ислоҳотларда фаол иштирокини таъминлаш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги Қарори.
Вахабов А., Имамов Э. Высшее образование в Центральной Азии. Задачи модернизации. М. 2007. 214 с.
Рахмонов Н.Р. Олий таълим тизимида кадрлар тайёрлаш сифатини оширишнинг методологик жиҳатлари. Монография.-Т.: “ЎзМУ кичик босмахонаси”, 2019. -248 б.
Эшбоев А.Х. Бозор муносабатларига ўтиш даврида таълим тизимининг миллий иқтисодиётни ривожлантиришга таъсири. И.ф.н. илм. дар. олиш учун ёзилган дис. автореферати. – Тошкент. 2008 й. 25 б.
Усмонова Р.М. Таълим хизматлари бозорида иқтисодий муносабатларни такомиллаштириш (олий таълим мисолида) И.ф.н. илмий даражасини олиш учунёзилган дис. автореферати. - Т.: 2011й. 25б.
ЁФ1-ОТ-0-10203. Тадқиқот лойиҳаси: “Таълим тизимидаги ислоҳотларни минтақавий меҳнат бозорига таъсири”(якуний ҳисоботи, 2015 йил). Лойиҳа илмий раҳбари Р.Н.Рахмонов.
Узбекистан в цифрах 1991-2000. Госкомстат РУз.
Ўзбекистон Республикасининг олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги банк маълумотлари.
Ўзбекистон ҳудудларининг йиллик статистик тўплами 2000-2021. Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитаси. Тошкент. 2022.
Йиллик статистик тўплам 2010-2016. Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитаси. Тошкент.2017.
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
![Лицензия Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.