ЎЗБЕКИСТОНДА БАНК ХИЗМАТЛАРИ МАРКЕТИНГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ

Авторы

  • Мухлиса Касимова ТДИУ Банк иши ва аудит факултети 2-курс МБДА-01 гуруҳ магистри.

DOI:

https://doi.org/10.55439/EIT/vol10_iss6/a26

Ключевые слова:

банк, банк хизматлри, маркетинг, банк маркетинги, маркетинг тадқиқотлари, мобил банкинг,, интернет банкинг, маркетинг концепцияси

Аннотация

Мақолада Ўзбекистонда банк хизматлари маркетингини такомиллаштириш йўллари тадқиқ қилинган. Муаллиф мазкур мақола доирасида рақамли трансформация шароитида банк маркетингининг замонавий усулларини ўрганиш ва уни янада ривожлантириш ҳамда банк хизматларини оммабоплигини ошириш йўналишларини такомиллаштириш масалаларини ўрганишни мақсад қилиб олган. Олиб борилган изланишлар натижасида Ўзбекистонда банк хизматлари маркетингини такомиллаштириш юзасидан амалий таклиф ва илмий тавсиялар ишлаб чиқилган.

Загрузки

Опубликован

2022-12-26

Как цитировать

Касимова, . М. (2022). ЎЗБЕКИСТОНДА БАНК ХИЗМАТЛАРИ МАРКЕТИНГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ. Economics and Innovative Technologies, 10(6), 245–255. https://doi.org/10.55439/EIT/vol10_iss6/a26

Выпуск

Раздел

Маркетинг. Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик